Om oss

Zirius Kompetanse

Zirius Kompetanse er en nettbasert kompetansemarkedsplass på områdene kurs og support for deg som bruker Zirius ERP.

Målet er å tilby elæringskurs i alle modulene i Zirius, og å ha et utviklende verktøy som gir en god brukeropplevelse og fremmer kompetanseheving. Zirius Kompetanse ønsker å være din totalleverandør for opplæring og brukeropplevelser innenfor Zirius.


E-læring

Den enkelte bruker melder seg på kursene de har behov for. Kursene tas enkeltvis eller legges inn i et læringsløp. Etter beståtte kurs får kursdeltakeren tildelt en utmerkelse og et kursbevis som dokumentasjon på gjennomført kurs.

Vi tilbyr standardkurs på ca 45 minutter innenfor de forskjellige områdene til Zirius.

Vi tilbyr også supportkurs på ca 10 minutter som gir deg svar innenfor spesifikke emner.


 Ta kontakt med oss eller din lokale leverandør for informasjon.


Klasseromskurs

Zirius Kompetanse tilbyr klasseromskurs til de som ønsker å møte på et fastsatt sted med lærer. Kursene kan holdes i tillegg holder der dere ønsker det. Ta kontakt med oss eller din forhandler for å melde interesse.


Andre events

Zirius Kompetanse vil holde faste seminarer for sluttbrukere og forhandlere. Her vil du få anledning til å treffe andre brukere, få med deg nyheter og være sosial med andre som bruker samme system som deg i arbeidet.

I tillegg kan vi arrangere seminarer og andre events. Be om tilbud!


Har du lyst til å øke din kompetanse innenfor Zirius ERP? Ta kontakt på mail for spørsmål.




Forretningsidé

Forretningsidéen til Zirius Kompetanse er å utvikle en nettbasert kompetansemarkedsplass for både kurs og support knyttet til nettbaserte økonomisystemer med hovedfokus på sluttbrukere.

Målet er å tilby elæringskurs i alle modulene i Zirius, og å ha et utviklende verktøy som gir en god brukeropplevelse og fremmer kompetanseheving.


Visjon

Zirus Kompetanse skal gi Ziriusbrukeren inspirerende arbeidsdager.


Ambisjoner

Vi ønsker å forbedre brukeropplevelsen for Ziriuskundene. Tradisjonelle kundeforhold ved kjøp av ERP system innebefatter mye kundekontakt i implementeringsfasen og lite kontakt før det dukker opp feilsituasjoner. Vi vil øke interaksjonen som gir både en bedre jobbsituasjon og muligheter for interaktiv produktutvikling. Innenfor ERP-segmentet er det fortsatt mye som baseres på en "tradisjonell" produksjonsmåte: Leverandøren skaper produkter som sendes ut i markedet. Zirius har kommet et godt stykke på veg med distribusjonen av selve programvaren, men brukeropplevelsen baseres mye på direkte oppmøte og telefonstøtte.

Vi ønsker å ta i bruk kompetansestyringsverktøy som muliggjør individuell kompetanseadministrasjon og oppfølging, personlige kompetanseprofiler - innsikt i kompetansebehov og kompetansenivået hos brukere, som tilrettelegger for bedre tilbud av kurs med utgangspunkt i kompetansenivået til enkeltbrukeren.

Det vi ønsker, er å øke opplevelsen til de som kjøper og bruker Zirius økonomisystem ved å tilby dem en totaloppfølging. Vi vil også være tilgjengelig når brukeren trenger det.



                                                          




Sist endret: fredag, 29. april 2016, 10:41